TPK - TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU

TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*


Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
  • pielęgniarki/położnej
  • lekarską.
(w formie telekonsultacji)

W ramach TPK uzyskasz:
  • poradę medyczną
  • e–receptę
  • e–skierowanie
  • e–zwolnienie
Porady są udzielane w czterech językach:
  • polskim
  • angielskim
  • rosyjskim
  • ukraińskim

Aby skorzystać z wideo rozmowy z tłumaczem języka migowego proszę kliknąć w link poniżej:

https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/tpk-wideorozmowa-z-tlumaczem-jezyka-migowego/