Informujemy, że świadczenia medyczne udzielane przez lekarzy, pielęgniarki/położne POZ są realizowane poprzez teleporadę medyczną, która ogranicza ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa i skraca czas oczekiwania na wizytę.
W celu umówienia się na poradę w formie telefonicznej należy skontaktować się z rejestracją 71/727-60-01 i ustalić jej termin. Jeżeli masz pytanie możesz również napisać wiadomość.
Prosimy
o zapewnienie sobie korzystnych warunków do rozmowy w wyznaczonym
czasie. Personel podejmie kilka (ok.3) prób połączenia
telefonicznego na podany przez pacjenta
lub jego opiekuna
numerem telefonu, a rozmowa odbywać się będzie z zastrzeżonego
numeru telefonu. W przypadku braku możliwości odebrania połączenia,
prosimy o ponowny kontakt
z rejestracją.
W
ramach teleporady można otrzymać: receptę, skierowanie oraz
zlecenie na wyroby medyczne, zaświadczenie o czasowej niezdolności
do pracy. Przypominamy również
o możliwości zamówienia
e-recepty na leki stałe poprzez formularz
lub telefonicznie. Kod wystawionej recepty otrzymasz SMS-em, a w
przypadku osób,
które posiadają Internetowe
Konto Pacjenta w indywidualnie określony sposób.
Otrzymane dokumenty w wersji elektronicznej (e-recepta, e-skierowanie, e-zlecenie na wyroby medyczne) można realizować bezpośrednio w aptece, placówce medycznej lub sklepie medycznym. Natomiast skierowania na dodatkowe badania, w tym laboratoryjne Pacjent może odebrać w rejestracji.
Jednocześnie nie ma obaw, że teleporady uniemożliwią bezpośrednią wizytę u lekarza.
Świadczenia
udzielane wyłącznie w formie bezpośredniej wizyty w następujących
przypadkach:
-
dzieci do 6 roku życia (poza poradami kontrolnymi – czyli jak
dziecko już było w gabinecie – to potem w trakcie tej samej
choroby można udzielić teleporady),
- osobiste przyjęcie każdego nowo zapisanego do podmiotu leczniczego pacjenta,
- osobiste przyjęcie pacjenta przy chorobie przewlekłej, jeśli stan się pogorszył lub wystąpiły nowe objawy,
- osobiste przyjęcie pacjenta przy podejrzeniu choroby nowotworowej,
-
osobiste przyjęcie pacjenta,
jeśli tenże pacjent nie wyrazi zgody na teleporadę.